Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Το πρόγραμμα προσφέρει εκπαίδευση στις πιο σύγχρονες πρακτικές του ψηφιακού marketing και επικοινωνίας. Είναι ένας τομέας που συσχετίζεται άμεσα με το Μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, με τη χρήση των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την προώθηση οργανισμών μέσω του διαδικτύου.
Τομείς Εργοδότησης
- Διαφήμιση
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Σχεδιασμό Μέσων
- Διαχείριση Κοινωνικών Μέσων Ενημέρωσης
- Δημόσιες Σχέσεις
- Γραφεία Επικοινωνίας ως Σύμβουλοι
- Ιδιόκτητα γραφεία ως Αυτοεργοδοτούμενοι
› Αξιολόγηση-Κρατική Χορηγία
Αξιολογημένος κλάδος σπουδών από τον Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης (ΔΙ.Π.Α.Ε.). Κρατική χορηγία μέχρι €2565 ή €3420 για 3 εξαρτώμενα τέκνα και άνω.
› Διαδικασία Εισδοχής
Γενικό κριτήριο εισδοχής είναι το απολυτήριο Λυκείου ή Τεχνικής Σχολής Μέσης Εκπαίδευσης. Οι Σύμβουλοί μας στο Γραφείο Εισδοχής θα σας στηρίξουν σε κάθε σας βήμα μέχρι την τελική σας εισαγωγή στο κολλέγιο. Θα απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις σας, βοηθώντας σας να επιλέξετε το πρόγραμμα σπουδών που ταιριάζει στους προσωπικούς και επαγγελματικούς σας στόχους, θα σας ενημερώσουν για τις τάσεις στην αγορά εργασίας και θα σας ξεναγήσουν στις εγκαταστάσεις του Cyprus College.
› Υποτροφίες και Οικονομική Στήριξη
Το πρόγραμμα Υποτροφιών και Οικονομικής Στήριξης στοχεύει στην ενημέρωση των φοιτητών, αναφορικά με την οικονομική υποστήριξη των σπουδών τους. Η εν λόγω οικονομική υποστήριξη παρέχεται στους φοιτητές σε μορφή υποτροφιών ή οικονομικής βοήθειας και χορηγιών.
1 | Μαθήματα Πρώτου Έτους | ECTS | |
---|---|---|---|
2 | Πρώτο Τετράμηνο | 30 | |
3 | Δεύτερο Τετράμηνο | 30 | |
4 | Μαθήματα Δεύτερου Έτους | ||
5 | Τρίτο Τετράμηνο | 30 | |
6 | Τέταρτο Τετράμηνο | 30 | |
7 | Συνολικές Απαιτήσεις | 120 | |
8 | Μαθήματα Πρώτου Έτους | 60 ECTS | |
9 | Πρώτο Τετράμηνο | 30 | |
10 | Κωδικός | Τίτλος Μαθήματος | ECTS |
11 | CSC190 | Βασικές Αρχές και Εφαρμογές Υπολογιστών | 6 |
12 | ENH101 | Αγγλικά Ενδιάμεσου Επιπέδου | 6 |
13 | MAR101 | Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ | 6 |
14 | SOM105 | Πρακτικές Εφαρμογές Πληροφορικής και Σχεδιασμού | 6 |
15 | SOM110 | Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης & Διαδικτυακό Μάρκετινγκ | 6 |
16 | Δεύτερο Τετράμηνο | 30 | |
17 | Κωδικός | Τίτλος Μαθήματος | ECTS |
18 | COM105 | Εισαγωγή στην Κειμενογραφία | 6 |
19 | MAR111 | Διαφήμιση και Προώθηση Πωλήσεων | 6 |
20 | SOM102 | Ανάπτυξη Διαδικτυακών Σχέσεων | 6 |
21 | SOM115 | Δημιουργία και Διαχείριση περιεχομένου Ιστοσελίδας | 6 |
22 | ΜΑR125 | Μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών | 6 |
23 | Μαθήματα Δεύτερου Έτους | 60 ECTS | |
24 | Τρίτο Τετράμηνο | 30 | |
25 | Κωδικός | Τίτλος Μαθήματος | ECTS |
26 | ENH102 | Αγγλικά για Προχωρημένους | 6 |
27 | MAR204 | Συμπεριφορά του Καταναλωτή | 6 |
28 | SOM200 | Διαχείρηση Διαφημίσεων στο Διαδίκτυο | 6 |
29 | SOM201 | Διαχείρηση Κοινωνικών Δικτύων | 6 |
30 | SOM204 | Ανάλυση Διαδικτυακών Δεδομένων | 6 |
31 | Τέταρτο Τετράμηνο | 30 | |
32 | Κωδικός | Τίτλος Μαθήματος | ECTS |
33 | LAW100 | Δίκαιο και Διαδίκτυο | 6 |
34 | SOM205 | Σχεδιασμός και Υλοποίηση Διαδικτυακής Στρατηγικής | 6 |
35 | SOM212 | Βελτιστοποίηση Διαδικτυακής Παρουσίας για μηχανές αναζήτησης μέσω SEO | 6 |
36 | SOM235 | Πρακτική Άσκηση | 6 |
37 | ΜΑR302 | Έρευνα Μάρκετινγκ | 6 |
Πάτησε εδώ για το διδακτικό προσωπικό.
Χαρακτηριστικά Προγράμματος
› Αξιολόγηση-Κρατική Χορηγία
Αξιολογημένος κλάδος σπουδών από τον Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης (ΔΙ.Π.Α.Ε.). Κρατική χορηγία μέχρι €2565 ή €3420 για 3 εξαρτώμενα τέκνα και άνω.
› Διαδικασία Εισδοχής
Γενικό κριτήριο εισδοχής είναι το απολυτήριο Λυκείου ή Τεχνικής Σχολής Μέσης Εκπαίδευσης. Οι Σύμβουλοί μας στο Γραφείο Εισδοχής θα σας στηρίξουν σε κάθε σας βήμα μέχρι την τελική σας εισαγωγή στο κολλέγιο. Θα απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις σας, βοηθώντας σας να επιλέξετε το πρόγραμμα σπουδών που ταιριάζει στους προσωπικούς και επαγγελματικούς σας στόχους, θα σας ενημερώσουν για τις τάσεις στην αγορά εργασίας και θα σας ξεναγήσουν στις εγκαταστάσεις του Cyprus College.
› Υποτροφίες και Οικονομική Στήριξη
Το πρόγραμμα Υποτροφιών και Οικονομικής Στήριξης στοχεύει στην ενημέρωση των φοιτητών, αναφορικά με την οικονομική υποστήριξη των σπουδών τους. Η εν λόγω οικονομική υποστήριξη παρέχεται στους φοιτητές σε μορφή υποτροφιών ή οικονομικής βοήθειας και χορηγιών.