Internet Marketing and Social Media (2 year - Diploma)

Description

Το επάγγελμα συσχετίζεται άμεσα με το Μάρκετινγκ και τη διαφήμιση,  με τη χρήση των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και την εφαρμογή στρατηγικού πλάνου για την προώθηση οργανισμών μέσω του διαδικτύου.


Ο λειτουργός διαχείρισης Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης έχει τη δυνατότητα να εργάζεται μαζί με την ομάδα μάρκετινγκ ενός οργανισμού ή σε εξειδικευμένο γραφείο Διαφήμισης και Μάρκετινγκ. Σαν λειτουργός διαχείρισης Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης,  θα μπορεί να αξιολογεί τον τρόπο παρουσίασης διαφημιστικού υλικού στο διαδίκτυο και να ελέγχει την εικόνα ενός οργανισμού.

 

  • Εγγεγραμμένος κλάδος σπουδών στο Μητρώο του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού
  • Αξιολογημένος κλάδος σπουδών από το συμβούλιο εκπαιδευτικής αξιολόγησης-πιστοποίησης (Σ.Ε.Κ.Α.Π)

 

Το πρόγραμμα προσφέρεται στη Λευκωσία και Λεμεσό

 

ΟΡΟΙ ΕΙΣΔΟΧΗΣ: Απολυτήριο Λυκείου


ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Ελληνική

General Objectives

Ο κλάδος στοχεύει να προετοιμάσει τον φοιτητή ώστε να:

  • μπορεί να αξιολογεί τον τρόπο παρουσίασης διαφημιστικού υλικού στο διαδίκτυο  
  • ελέγχει την εικόνα ενός οργανισμού στο διαδίκτυο
  • είναι έτοιμος να προσφέρει πληθώρα υπηρεσιών όπως η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και διαχείριση διαφημίσεων
  • έχει ικανότητες να παρέχει υπηρεσίες στο διαδίκτυο μέσω της πλατφόρμας Google Adwords, SEO, Μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών
  • είναι σε θέση να αναλύει δεδομένα διαδικτύου
  • είναι σε θέση να σχεδιάζει και υλοποιεί διαδικτυακές στρατηγικές

 

Employment Opportunities

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ο λειτουργός διαχείρισης Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης έχει πλέον τις πρακτικές γνώσεις και ικανότητες που τον καθιστούν έτοιμο να προσφέρει πληθώρα υπηρεσιών σε τμήματα πωλήσεων, μάρκετινγκ, διοίκησης και άλλων τομέων της διοίκησης επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, θα είναι έτοιμος να προσφέρει υπηρεσίες  όπως

 

  • διαχείριση διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο διαδίκτυο μέσω της πλατφόρμας Google Adwords
  • SEO
  • μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών
  • ανάλυση δεδομένων διαδικτύου
  • σχεδιασμό και υλοποίηση διαδικτυακής στρατηγικής
     

  Credits ECTS
Μαθήματα Πρώτου Έτους
Πρώτο Τετράμηνο 15 29
Δεύτερο Τετράμηνο 15 29
Μαθήματα Δεύτερου Έτους
Τρίτο Τετράμηνο 15 31
Τέταρτο Τετράμηνο 15 31
Total Requirements 60 120


Μαθήματα Πρώτου Έτους 30 Credits 58 ECTS
Πρώτο Τετράμηνο 15 29
Code Course Title Credits ECTS
COM100 Fundamentals of Speech 3 6
CSC193 Εισαγωγή στους Υπολογιστές και Εφαρμογές 3 5
ENH101 Αγγλικά Ενδιάμεσου Επιπέδου ή Μάθημα Ελεύθερης Επιλογής 3 6
MAR101 Introduction to Marketing 3 6
SOM100 Εισαγωγή στο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ 3 6
Δεύτερο Τετράμηνο 15 29
Code Course Title Credits ECTS
MAR111 Διαφήμιση και Προώθηση Πωλήσεων 3 6
MAR115 Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 3 5
SOC104 Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία 3 5
SOM102 Ανάπτυξη Διαδικτυακών Σχέσεων 3 6
SOM103 Μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών 3 7


Μαθήματα Δεύτερου Έτους 30 Credits 62 ECTS
Τρίτο Τετράμηνο 15 31
Code Course Title Credits ECTS
ENH102 Αγγλικά για Προχωρημένους ή Μάθημα Ελεύθερης Επιλογής 3 6
SOM200 Διαχείρηση Διαφημίσεων στο Διαδίκτυο 3 6
SOM201 Διαχείρηση Κοινωνικών Δικτύων 3 6
SOM202 Δημιουργία και Διαχείριση περιεχομένου Ιστοσελίδας 3 7
SOM204 Ανάλυση Διαδικτυακών Δεδομένων 3 6
Τέταρτο Τετράμηνο 15 31
Code Course Title Credits ECTS
LAW155 Δίκαιο και Διαδίκτυο 3 5
MAR317 Σχεδιασμός και Υλοποίηση Διαδικτυακής Στρατηγικής 3 6
SOM203 Πρακτικές Εφαρμογές Πληροφορικής και Σχεδιασμού 3 7
SOM212 Βελτιστοποίηση Διαδικτυακής Παρουσίας για μηχανές αναζήτησης μέσω SEO 3 6
SOM230 Πρακτική Άσκηση 3 7